ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود

  • کد خبر: ۲۳۱۶۲۲
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود
سازمان لیگ در بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان از ناظری استفاده کرد که سوابق روشنی در داوری و نظارت از خود به جا نگذاشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دربازی‌های مهم و تاثیرگذار لیگ برتر معمولاً از ناظرانی استفاده می‌شود که قابلیت کافی برای اداره چنین‌بازی‌هایی را داشته باشند. از جمله مواردی که در انتخاب ناظر نقشی کلیدی ایفا می‌کند این است که فرد انتخاب‌شده توانایی نظم‌بخشی و آرام‌کردن محیط برای برگزاری یک بازی مهم را داشته باشد.

برای بازی پرسپولیس و مس رفسنجان که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، اما سازمان لیگ انتخاب درستی نداشت و فردی را به عنوان ناظر این بازی برگزید که بار‌ها در متن حواشی ریز و درشت قرار گرفت.

مرادی که پیش‌تر سابقه کتک‌زدن تماشاگران را در کارنامه خود دارد و حتی بار‌ها به درگیری با اصحاب رسانه نیز پرداخته و با بزرگان فوتبال نیز جنگ‌های رسانه‌ای داشته است، در این بازی نیز عملکرد مطلوبی نداشت و در کمال شگفتی در همان ابتدای مسابقه پرسپولیس و مس با عوامل برگزاری مسابقه به درگیری و جرو‌بحث پرداخت و صحنه‌های زشت و نامناسبی را در همان ابتدای مسابقه رقم زد.

مرادی در جریان بازی مهم پرسپولیس و مس نیز کنترل مناسبی روی افراد غیرمسئول که گا‌هاً وارد زمین می‌شدند، نداشت و به جای انجام امور محول‌شده، بیشتر به درگیری با عوامل اجرای و همکاران خود می‌پرداخت که این موضوع سبب به‌وجود‌آمدن حاشیه‌های متعددی در جریان بازی شد.

اوج فاجعه آنجا بود که مرادی در جریان این بازی بدون توجه به اینکه تماشاگران در نقاط ناامن و نامناسب ورزشگاه نشسته‌اند، اجازه داد بازی دنبال شود و مشخص نبود اگر اتفاق ناگواری برای یکی از تماشاگران رخ می‌داد چه فاجعه‌ای را به‌دنبال داشت. در جریان برگزاری جشن پرسپولیس نیز افراد غیرمسئول پیرامون سکوی قهرمانی حضور داشتند که مرادی در کنترل این افراد نیز ناکام بود و روز بسیار بدی را از لحاظ نظارت پشت سر گذاشت.

به هرحال لازم است سازمان لیگ در انتخاب ناظران خود دقت بیشتری انجام دهد و با استفاده از افرادی که قدرت کنترل و مدیریت در برگزاری یک بازی بزرگ را داشته باشند، جلوه بهتری به مسابقات لیگ برتر ببخشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->